Ga verder naar de inhoud

Hoe evalueren wij de impact van praktijkgericht onderzoek?

27 mei 2021 - 10:00 — 12:00
Online event
Gratis
Organisator: Vlaamse Leergangen

Doelstelling: Hoe een nieuw impact framework opmaken, specifiek gericht op praktijkgericht onderzoek.

Doelgroep: Medewerkers van centrale diensten O&I, verantwoordelijken van onderzoeksgroepen, diensthoofden O&I, directeurs O&I. leden van de projectwerkgroep impact.

Jammer
Op dit moment is deze opleiding volzet. Maar je kan wel hieronder inschrijven op de wachtlijst. Van zodra er een plaats vrij komt, nemen wij contact met je op. Indien we meer dan verwacht interesse krijgen, is het mogelijk dat we op een nieuwe datum een extra sessie organiseren.

VL LG VOLZET PROJECTEVALUATIE

Wil je meer weten over hoe de maatschappelijke impact van praktijkgericht onderzoek kan worden geëvalueerd? In deze workshop krijg je een theoretisch kader en is er ruimte voor discussie.

Na de theoretische toelichting is er ruimte voor discussie over hoe praktijkgerichte onderzoekers de maatschappelijk impact van hun onderzoek kunnen evalueren aan de hand van de wetenschappelijke theorie. Er wordt samen nagegaan hoe deze kennis zou kunnen gebruikt worden om tot een nieuw impact frame work te komen, specifiek gericht op praktijkgericht onderzoek.

Opgelet

Hoewel deze sessie gratis is voor jou als hogeschoolmedewerker, rekenen we na je inschrijving ook op jouw aanwezigheid, zodat we zeker zijn van een minimale bezetting. We vragen dan ook om, indien je door omstandigheden toch verhinderd bent, ons dit vijf werkdagen vooraf aan de sessie te laten weten via lore.soleme@vlaamsehogescholenraad.be.

Bij afwezigheid zonder geldige reden zijn wij genoodzaakt jou een kost van 50 euro per gemiste sessie aan te rekenen.

SARA COOMBS

Lesgever

Sarah Coombs is adviseur Research Support bij Saxion hogeschool en externe promovenda bij de CWTS Leiden. Het onderwerp van haar PhD is kijken hoe de maatschappelijk impact van praktijkgericht onderzoek kan geëvalueerd worden in theorie en praktijk.

VLAIO Vlaamsehogescholenraad v4