Ga verder naar de inhoud

Communiceren met klanten via e-mailmarketing

17 juni 2024 - 14:00 — 15:00
Online event
Gratis voor hogescholenmedewerkers
Organisator: Vlaamse Hogescholenraad - Project INPUT/OUTPUT

Doelstelling: Hoe je e-mailmarketing kan inzetten voor jouw project.

Doelgroep: Wie het marketinggehalte van de nieuwsbrieven of eigen nieuwsberichten wil uitbouwen.

EMAILMARKETING ANNUL

In deze workshop leer je hoe je e-mailmarketing kan inzetten voor jouw project, met welke regels je rekening moet houden voordat je jouw nieuwsbrieven verstuurt en hoe je een succesvolle e-mailmarketingstrategie opbouwt.

Volg je graag nog een andere korte vorming (1 uurtje) van Google Digitaal Atelier? Op maandag 3 juni organiseert INPUT/OUTPUT “Antwoorden vinden met data” en op vrijdag 7 juni “Online veiligheid in de digitale wereld

Opgelet

Deze vorming is gratis voor jou als medewerker aan een Vlaamse hogeschool, maar niet voor ons als organisator. Kosteloos annuleren kan tot en met drie werkdagen voor de (eerste dag van een meerdaagse) vorming en dit énkel via e-mail aan lore.soleme@vlaamsehogescholenraad.be. Ziek of overmacht? Voor een geldige afwezigheid vragen wij een afwezigheidsattest van jouw werkgever: ook dan wordt er geen kost aangerekend.

Bij afwezigheid zonder geldige reden of bij een te late annulering, geldt er een no show fee-kost van 50 euro per gemiste vorming. Bij meerdaagse vormingen, geldt de no show fee dus voor élke dag waarop je ongeldig afwezig bent of te laat annuleerde – let op: bij meerdaagse vormingen kan je alleen annuleren voor de volledige reeks tot en met drie werkdagen voor de start van dag 1; eens deelgenomen aan de eerste vormingsdag, kan je niet meer kosteloos annuleren voor de volgende vormingsdagen binnen de meerdaagse opleiding.

De no show fee vervalt altijd als je een geldig werkgeversattest hebt, of als je een collega in jouw plaats kan laten deelnemen.

Na afloop ontvang je een attest van deelname.

Lesgever

Google Digitaal Atelier biedt een breed aanbod van webinars en online coaching. Zo kan je je van thuis uit verdiepen in verschillende onderwerpen en krijg je de skills voor de (digitale) toekomst snel onder de knie.

Yoni Lefévre is ervaren Design Researcher en Participatory Designer. Haar werk draait vooral rond het ontwerpen van een inclusieve en holistische toekomst. Yoni deed Communication Design aan Design Academy Eindhoven en Master of Research aan The Glasgow School of Art. Momenteel doctoreert ze bij de onderzoeksgroep Inter-Actions aan de LUCA School of Arts, rond intimiteit en seksualiteit bij mensen met zorgbehoeftes.

VLAIO Vlaamsehogescholenraad v4