![Pexels anamul rezwan 1216589 2](https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_660x330_crop_center-center_82_line/pexels-anamul-rezwan-1216589-2.jpg 660w, https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_480x240_crop_center-center_82_line/pexels-anamul-rezwan-1216589-2.jpg 480w, https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_960x480_crop_center-center_61_line/pexels-anamul-rezwan-1216589-2.jpg 960w, https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_375x187_crop_center-center_60_line/pexels-anamul-rezwan-1216589-2.jpg 375w, https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_750x375_crop_center-center_45_line/pexels-anamul-rezwan-1216589-2.jpg 750w)
Een duaal traject voor EMT is modulair uitgewerkt.
Het leertraject is vertaald in een aantal fiches, die het doel hebben scholen en bedrijven te helpen bij het maken van een concrete
planning voor het leertraject van leerlingen.
Elke leerfiche bevat:
- doelen
- kennis en vaardigheden op school
- oefencontexten bedrijf
- evaluatiecriteria