Ga verder naar de inhoud

Untapped

Binnen de media- en communicatiesector vraagt het maken van nieuwe content een aanzienlijke investering. Er is nood aan AI-gebaseerde tools en ondersteunende methoden die het (her)gebruik van content over verschillende media ondersteunen en automatiseren.

Thomas More

THM IN VIDEO AI

Waar gaat dit over?

De aanwezigheid op meerdere mediaplatformen biedt de mogelijkheid om bestaand materiaal breder in te zetten, door content van 1 kanaal over te nemen of aan te passen naar een ander medium, te hercombineren of te integreren in een cross-media verhaal. Op die manier kan content beter benut worden en een breder ​ publiek bereiken.

Om dit potentieel te realiseren is er nog nood aan kennis over AI-gebaseerde tools en ondersteunende methoden die het (her)gebruik van content over verschillende media ondersteunen en automatiseren. Hier zet het onderzoeksproject Untapped op in.

THM LIZZY BLEUMERS

Interesse in dit project?

Wil je meer weten? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Lizzy Bleumers. Ze vertelt je graag alles over dit project.

Bekijk ook de andere AI-ideeën

PUBLICATIE COVERS IMPACT

Onderzoek, dat mag gezien worden!

Met het digitaal magazine "Uitpakken met impact" willen de Vlaamse hogescholen exact dat doen wat de titel beoogt: laten zien (en ook een beetje 'stoefen') van hoe ze ondernemingen en organisaties helpen te professionaliseren en welke impact ze daarmee precies realiseren op de werkvloer.

Wil je precies weten wat er de afgelopen 3 jaar zoal gebeurde op gebied van onderzoek, innovatie en de kennisdeling van al deze opgebouwde expertise? Dan geeft dit digitaal magazine antwoord op deze vragen.