SPACE 2.0
doelstelling van het project: Traditionele rollenspeloefeningen in de toegepaste psychologie vervangen door een op AI gebaseerde virtuele cliënt. Studenten voorzien van realistische, flexibele en beoordeelbare gesprekservaringen om hun conversatievaardigheden effectief te verbeteren.
Howest
Waar gaat dit over?
SPACE 2.0 integreert LLM's, speech-to-text en tekst-to-speech-technologie, evenals Metahumans en speech-to-animation om een natuurlijke virtuele cliënt te creëren. Deze aanpak biedt studenten overal en altijd toegang tot gestructureerde training. Dit was een PWO sprint die de onderliggende principes bewezen heeft, en die de onderzoekers aan Howest verder willen zetten naar een bredere doelgroep.
Interesse in dit project?
Wil je meer weten over dit boeiend project, neem dan zeker contact op met met Glen van Waesberghe. Hij vertelt je er alles over.
Onderzoek, dat mag gezien worden!
Met het digitaal magazine "Uitpakken met impact" willen de Vlaamse hogescholen exact dat doen wat de titel beoogt: laten zien (en ook een beetje 'stoefen') van hoe ze ondernemingen en organisaties helpen te professionaliseren en welke impact ze daarmee precies realiseren op de werkvloer.
Wil je precies weten wat er de afgelopen 3 jaar zoal gebeurde op gebied van onderzoek, innovatie en de kennisdeling van al deze opgebouwde expertise? Dan geeft dit digitaal magazine antwoord op deze vragen.