Duaal leren slim organiseren
Niet-studierichtingspecifiek / Praktijkdidactiek
Klasorganisatie, Geïntegreerd werken, Leerplan
Pdf
![Pexels jens johnsson 66100](https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_660x330_crop_center-center_82_line/pexels-jens-johnsson-66100.jpg 660w, https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_480x240_crop_center-center_82_line/pexels-jens-johnsson-66100.jpg 480w, https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_960x480_crop_center-center_61_line/pexels-jens-johnsson-66100.jpg 960w, https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_375x187_crop_center-center_60_line/pexels-jens-johnsson-66100.jpg 375w, https://www.vlaamsehogescholenraad.be/files/vakdidactiek/Afbeeldingen/_750x375_crop_center-center_45_line/pexels-jens-johnsson-66100.jpg 750w)
Richtingwijzers voor het opzetten van een traject duaal leren vanuit het pilootproject 'duaal leren elektromechanische technieken'.