Ga verder naar de inhoud

MediaGenie

doelstelling van het project: MediaGenie wenst organisaties en professionals in de Vlaamse media-, entertainment-, uitgeverij- en evenementensector te voorzien van de nodige inzichten en hulpmiddelen voor het innovatief, efficiënt, en duurzaam toepassen van GenAI.

Thomas More

2024 AI THM MEDIAGENIE

Waar gaat dit over?

We stimuleren de adoptie van gen AI door kritische obstakels aan te pakken. We onderzoeken de impact op het creatieproces, de perceptie bij makers en publiek en valideren nieuwe toepassingsgebieden.

Dit vertalen we in praktische hulpmiddelen en handvaten voor een duurzame implementatiestrategie binnen de Vlaamse media-, entertainment-, uitgeverij-, en evenementenorganisaties.

Doelgroep: MediaGenie richt zich op organisaties en professionals binnen de Vlaamse media-, entertainment-, uitgeverij- en evenementensector, van nieuwkomers die hun eerste stappen zetten met generatieve AI tot pioniers die hun creatieve processen willen optimaliseren, opschalen of transformeren.

DEHOUWER JOERI

Interesse in dit project?

Wil je meer weten over dit boeiend project, neem dan zeker contact op met met Joeri Dehouwer. Hij vertelt je er alles over.

Bekijk zeker ook de andere AI-ideeën

PUBLICATIE COVERS IMPACT

Onderzoek, dat mag gezien worden!

Met het digitaal magazine "Uitpakken met impact" willen de Vlaamse hogescholen exact dat doen wat de titel beoogt: laten zien (en ook een beetje 'stoefen') van hoe ze ondernemingen en organisaties helpen te professionaliseren en welke impact ze daarmee precies realiseren op de werkvloer.

Wil je precies weten wat er de afgelopen 3 jaar zoal gebeurde op gebied van onderzoek, innovatie en de kennisdeling van al deze opgebouwde expertise? Dan geeft dit digitaal magazine antwoord op deze vragen.

VLAIO Vlaamsehogescholenraad v4